preluare de la domiciliu

Cum funcționează serviciile de preluare de la domiciliu

Preluăm echipamentul de la tine de acasă

Preluăm echipamentul de la tine de acasă

Îl diagnosticăm

Îl diagnosticăm

Îți solicităm probarea pentru reparație

Îți solicităm probarea pentru reparație

Îți livrăm înapoi echipamentul

Îți livrăm înapoi echipamentul

Costurile de transport în limita a 8 kg

60 de lei – Cluj

Preţul include şi diagnosticarea, preluarea cât şi returnarea echipamentului. Preţ per kg suplimentar – 4 lei.

    Detalii de contact

    Adresa de preluare a echipamentului

    Detalii echipament



    Sunt de acord ca datele mele să fie prelucrate pentru a procesa cererea mea de trimitere în service a echipamentului meu

    Cât costă

    • Cost serviciu de preluare de la domiciliu: 60 lei (se plăteşte la returnarea echipamentului).
    • Ce obţii cu 60 lei: preluarea echipamentului, diagnosticare completă şi exactă, returnarea acestuia.
    • Taxa pentru kilogramele suplimentare:pentru echipamentele care depăşesc 8kg se percepe o taxă de 4lei/kg.
     

    Cât durează reparaţia

    • După ce ajunge echipamentul în service, diagosticarea defectului se face într-un interval de 12-72 ore;
    • După diagnosticare, vă sunăm pentru a vă transmite detaliile defecţiunii şi costul reparaţiei;
    • În cazul acceptării reparaţiei şi dacă piesele necesare le avem pe stoc, reparaţia este efectuată în aceeaşi zi;
    • De îndată ce echipamentul este reparat şi testat, următoarea zi ajunge înapoi la dvs.
     
     

    Detalii preluare

    • Ce echipamente preluăm de la domiciliu:laptop şi calculator desktop;
    • Cel mai repede, echipamentul poate fi preluat în ziua următoare după înregistrarea preluării.
    • Echipamentul se ridică doar în baza unui AWB.
    • Intervalul orar de preluare 13:00-18:00 Luni-Vineri.
    • Diagnosticarea echipamentului, este posibilă doar în service, cu ajutorul tehnicienilor şi a aparaturii dedicate.
    • Plăteşti reparaţia doar după ce ai verificat că este totul în regulă.
    • În cazul unei defecţiuni în garanţie, preluarea echipamentului de la domiciliu nu face obiectul garanţiei, acesta este un serviciu OPŢIONAL.